Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dyplomacja kulturalna

Studia podyplomowe

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Urszula Podraza

Urszula Podraza

Menedżerka z 30-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu, trenerka, wykładowczyni akademicka. Pracowała jako dziennikarka radiowa, szefowa promocji radia, PR menedżerka w instytucjach kultury, rzeczniczka prasowa krakowskiego lotniska. Jako wiceprezeska agencji Planet Partners odpowiadała za strategie marketingowe.

Wykłada przedmioty z obszaru public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim, prowadzi szkolenia poświęcone budowaniu wizerunku, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej, doradza firmom i instytucjom w zakresie komunikacji.

Jest autorką wielu publikacji na temat zarządzania komunikacją publikowanych w mediach branżowych oraz książki „Kryzysowe public relations” .

Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.